lørdag 15. mai 2010

SOL OG 20 GRADE <3


Nå er det evig fint vær ute, ligger på terrassen og steker, drar til the lake, spiller volleyball - endelig er sommeren her!




Chutiwan, Brittany, Heather og meg at the lake :)







Tennis-sesongen er over.




Norway butikk i Bothell, Seattle. Skal forresten på 17-mai feiring på et cruise på søndag og tilbake til Bothell på 17-mai feiring på mandag :) Bothell er et område litt utenfor Seattle hvor det bor veldig mange Nordmenn, så vi møtte faktisk på både bergensere og østlendinger inne på denne butikken!




Downtown Seattle i spring break! Seattle er en så sykt koselig by og det er like hyggelig å gå der vær gang, er utrolig mye og gjør, bra shopping osv:)




Sist helg dro jeg, Tobias, Ben og Mathilde på Mariners game. Tobias hadde vip billetter til alle sammen, så vi hadde ganske bra seter hvor vi kunne bestille mat fra setet (noe vi selvfølgelig måtte teste)
Skal innrømme at jeg ikke så noe særlig av kampen, tror baseball er den kjedeligste sporten som fins å se på!

Jeg sov hos Mathilde den kvelden, for neste dag hadde vi en liten feiring av bursdagen hennes som var på søndagen:) Marius kom også, så det var en liten Hawaii reunion. Var helt sinnsykt fint vær denne helgen også, så vi gikk downtown og benyttet oss av deet.

Voss vaaann haha. Har tatt med meg den flasken på skolen et par dager, og folk her tror det er hårspray. amerikanere..



Den berømte gum-wallen i Seattle. Det er rett og slett en vegg hvor folk klistrer tyggisen sin. Hele bakgrunnen er tyggis. 



Dette er pre cal klassen min med innkjørselen til skolen.

hadeee, nå stikker jeg ut i sola :)