mandag 22. mars 2010

Feber, motivert og gira


Feber, motivert og gira


Jeg hørte utrolig mye om at utvekslingsstudenter legger på seg i løpet av året i Amerika, og kan vel bekrefte at sannsynligheten for at akkurat det skjer det er ganske stor. McDonalds og andre fastfood resturanter er OVER ALT. bokstavelig talt. Har ikke hatt så veldig stort problem med dette personlig, men litt forskjell er det vel, not gonna lie.

Etter jeg sluttet på fotball for ca. 4 år siden har jeg vært utrolig lat. Har vel nesten ikke trent i det hele tatt. De fleste som kjenner meg vet også at jeg aldri har vært veldig opptatt av kosthold, har spist det jeg vil når jeg vil! 
I Amerika har faktisk det forandret seg litt for meg. Siden jeg kom her har jeg spilt fotball, volleyball, gått på LA fitness og akkurat nå spiller jeg tennis. Vi har trening vær dag, og kamper 1-2 ganger i uken. De siste dagene har det faktisk vært så pass fint vær at vi kan spille i shorts og t-skjorte:)
Har også blitt mer bevisst på kosthold, kan vel egentlig takke Mathilde for det:) Ikke nødvendigvis fordi jeg har lyst å slanke meg, men rett og slett fordi jeg har lyst å vær sunnere og komme i form! Husker ikke sist gang jeg spiste fisk, og savner faktisk den ekle (syntes jeg før hvertfall) fiskemiddagen vi hadde to ganger i uken hjemme!

I tillegg til tennis-treningen, har jeg begynt å gjøre noen øvelser hver kveld:                                                                                   



2.



3. 



4. 



5. 



6. 


Denne filmen fant jeg i dag, og den skal jeg legge til treningsprogrammet mitt!
David Kirsch er forresten til mange av de store Victoria's secrets modellene, hehehe.


Jeg har også begynt å ta bedre vare på hår og hud. Har selvfølgelig kjøpt MaryKay-produkter, og er sinnsykt fornøyd:) for håret har eg begynt å bruke "it's a 10 hair mask" og redken sin hair mask + balsam. Har farget håret alt for mye til å ikke ta bedre vare på det!


Har følt meg helt forferdelig de siste ukene pga allergi. Tett nase og ører, føles som om hodet skal eksplodere. Som om ikke det var nok, så hadde jeg feber i går. 3 dager før Hawaii, konge. Så nå har jeg dopa meg med all slags medisiner og vitaminer.  

Vi hadde spirit week på skolen for en stuuund siden, her er bilder fra twin day:








Og fra basketball kamp:


Nå sitter jeg med face mask, hair mask, spiser salat og drikker c-vitamin juice. Skal snart pakke videre til HAWAII :D:D:D

XOXO