søndag 7. februar 2010

seattle weekend

SEATTLE weekend

Mine beste minner fra Amerika så langt er definitivt fra jeg har vært med Mathilde. Gjør alltid noe sykt random, men har det alltid like gøy :D Lori og John var i Idaho denne helgen, mens jeg besøkte Mathilde i Seattle:) Vi dro på hot yoga vær dag (som mathilde faktisk hadde 2 weeks in a row jubileum i, i dag) Hot yoga er rett og slett yoga i et rom hvor det er 40-50 grader. I dag var det 112 fahreinhet, det vil si ca 45 celcius...SYKT varmt, I died. 


(ps. jeg har aldri klart å nå ned til tærna mine, men etter 1 time med hot yoga var det zero problem!)


snart klare for Hawaii hehehe!

Utenom det var vi på basketball-kamp, ute å spiste et par ganger, starbucks, starbucks, starbucks og hang med noen venner av Mathilde:)

Ellers litt random mobilbilder, orke ikke å skrive mer!!




Ben ville veldig gjerne ha en hund når han var liten, så han skrev flere brev og sendte det til sitt eget hus. "You promised to get me a dog when i started school, but now I've been at school for 2 weeks already and I still don't have a dog. I think we should get a dog because that would be really cool. we NEED a dog. Ben" (don't hate me Ben haha)

Var forresten finalen i super bowl idag, indiania mot new orleans. New Orleans vant (the saints). Så vet du deeeet! var hvertfall en big deal her!

LATER