lørdag 10. oktober 2009

"who gon’ run this town tonight"

"who gon' run this town tonight"

Koffer bruke ikke alle i Norge automatgir?

Eg har slutta på fotball og begynt på volleyball istedenfor. me like.

Olympia High Schools homecoming game. "Do you eat candy in Norway?" JA.



Har vært her i litt over en mnd og allerede kjøpte 4 telefoner. og levert tilbake 3. that's gay.

har ikke vært dowtown før sist mandag. Takk for turen : D

Eg klare ikke å laste ner musikk her???

spise for mye sjokolade. I<3m&m. onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://4.bp.blogspot.com/_u33b10ytUeI/StA9Bj5XuVI/AAAAAAAAAJw/t5u1qqgb7pE/s1600-h/IMG_0300.JPG">

NY KATTUNGE<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://4.bp.blogspot.com/_u33b10ytUeI/StA8l2XaCWI/AAAAAAAAAJo/nfut61vrLE8/s1600-h/IMG_0307.JPG">

sa eg at eg hadde bestilt tur til HAWAII?? 24 mars - 1 april : D YEI
dollaren er 5.66 nå wohoo

savne alle mine beste haugesundsjenterrrr. LOVE YOU

kisskisskisskiss

3 kommentarer:

  1. Haha, du er så søt<3
    m&m's!! Me looove!! Har du smakt de med mandler enda??TRY ASAP:D

    Hehe, jeg elsker å være "dum utvekslingsstudent" når noe vanskelig kommer opp på skolen:):) Ren manipulering!;D funker kjempebra:D

    Hawaii bebe!!!:D

    SvarSlett
  2. Kjære deg Solveig!

    Gratulerer så mye med dagen. Litt rart at du ikke er hjemme nå. Men du får nok en fin dag.
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  3. Hei :) jeg skal være utvekslingsstuden neste år. Jeg bare lurte på om du anbefaler Washington? ville vært topp om du kunne skrevet noen fordeler og ulemper!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Legg igjen kommentar